Αρχική » ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ » ῎Ανδρα μοι ἔννεπε….

῎Ανδρα μοι ἔννεπε….


Ομήρου Οδύσσεια
α
Αγορά Θεών. Αθηνάς παραίνεσις προς Τηλέμαχον.
῎Ανδρα μοι ἔννεπε, Μοῦσα, πολύτροπον, ὃς μάλα πολλὰ:
πλάγχθη, ἐπεὶ Τροίης ἱερὸν πτολίεθρον ἔπερσε•
πολλῶν δ᾽ ἀνθρώπων ἴδεν ἄστεα καὶ νόον ἔγνω,
πολλὰ δ᾽ ὅ γ᾽ ἐν πόντῳ πάθεν ἄλγεα ὃν κατὰ θυμόν,
5 ἀρνύμενος ἥν τε ψυχὴν καὶ νόστον ἑταίρων.
ἀλλ᾽ οὐδ᾽ ὣς ἑτάρους ἐρρύσατο, ἱέμενός περ•
αὐτῶν γὰρ σφετέρῃσιν ἀτασθαλίῃσιν ὄλοντο,
νήπιοι, οἳ κατὰ βοῦς ῾Υπερίονος ᾿Ηελίοιο
ἤσθιον• αὐτὰρ ὁ τοῖσιν ἀφείλετο νόστιμον ἦμαρ.
10 τῶν ἁμόθεν γε, θεά, θύγατερ Διός, εἰπὲ καὶ ἡμῖν.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ποια είναι η πρώτη λέξη της πρώτης ραψωδίας της Οδύσσειας;
Τι αντιπροσωπεύει η Μούσα;
Γιατί την επικαλείται ο ποιητής;
Τι συμβολίζει το νησί του Ήλιου;
Γιατί η Τροία αποκαλείται Ιερά;
Γιατί χάνονται όλοι οι σύντροφοι του Οδυσσέα στο νησί του Ήλιου;
Γιατί ο ποιητής δεν αποκαλύπτει το όνομα του Οδυσσέα;
Ποιος είναι ο Απόλλων;
Ποια είναι η σημασία της μοναδικής ομηρικής λέξης  «αμόθεν»
Ποιες είναι οι βασικές δομές της ομηρικής  επαγωγικής και αναγωγικής σκέψης και αρχιτεκτονικής των 10 πρώτων στίχων;
Ποιοι θεοί και θεές είναι παρόντες με τις κύριες ιδιότητες τους;
Που βρίσκονται τα 4 στοιχεία , νερό, αέρας γη και φωτιά, στην πεμπτουσία του κειμένου και σε ποια αναλογία;
Ποιο ειναι το σύστημα αναφοράς του Ομήρου και οι συντεταγμένες του;
Ποιο είναι το κέντρο του κύκλου του και η περιφέρεια του;
Που θέλει να φθάσει και πως το δηλώνει;
Σε ποιους απευθύνεται ο ποιητής έμμεσα και άμεσα;
Τι  αντιπροσωπεύει  το καμπύλο και τι το ευθύ;
Πως ενώνει ο ποιητής και τις δύο αντιληπτικές ιδιότητες των ημισφαιρίων του εγκεφάλου διευρύνοντας την  Σκέψη και την Αντίληψη;
Πως ευθυγραμμίζει τα ενεργειακά πεδία  των εξωτερικών και εσωτερικών κοιλοτήτων και σφαιρών;
Πως κρατά την Ασπίδα;
Πως λυγίζει το ΤΟΞΟ;

Σύγχρονα  Ομηρικά Έπη
Λέξεις κλειδιά και Λέξεις από  Α, α
 Όπλο: Ασπίδα
 Ομηρική Σύζευξη: ῎Ανδρα μοι ἔννεπε, Μοῦσα, πολύτροπον, ὃς μάλα πολλὰ:
Ομηρικός Γρίφος: «πολλῶν δ᾽ ἀνθρώπων ἴδεν ἄστεα καὶ νόον ἔγνω»
Ερμηνεία  Συμβολισμός  Αλληγορία
Μούσα: Η  κυτταρική μνήμη, η έμπνευση, η Μνημοσύνη των αιθερικών  ενεργειακών πεδίων
Ήλιος: Απόλλων, η συνείδηση αυτοσυνείδηση
Το νησί του Ήλιου: Ο Χρόνος και ο  Έρωτας
Τροία:  Τα θρησκευτικά ιερατεία, ιερά,  (ἱερὸν πτολίεθρον) και σύγχρονα τραπεζικά συστήματα  αποθησαύρισης και τοκογλυφίας που μας κλέβουν μέσα από τα σπίτια μας, και παίρνουν και τα σπίτια μας.
Για τους Έλληνες, η Τροία αντιπροσωπεύει την ΓΝΩΣΗ που δίνει ενδελεχή μορφή στα όντα, η όμορφη Ελένη και την κλοπή των Ελληνικών θησαυρών της Ελληνικής Γνώσης, μαρμάρων, αγαλμάτων και  έργων τέχνης.
Ο ποιητής ξεκινάει την α΄ ραψωδία με μία λέξη που αρχίζει από Α και αφορά ένα άνδρα, που  δεν αναφέρει  ακόμη το όνομα του, αλλά ζητά από τη Μούσα, να μας πει γι΄αυτόν και όχι να μας  άδει, να μας τραγουδήσει, όπως  στην  Α Ιλιάδος, σε συνεργασία όμως,   σύζευξη στενή, ανδρός και γυναικός.
Η μαεστρία του Ομήρου συνίσταται σε μία καταπληκτική τεχνική που συνδυάζει πολλά επίπεδα   αντίληψης και πολλά  γνωστικά πεδία συναρμολογούμενα με τρόπο ευφυή και οδυσσειακή στρατηγική.
Αμέσως, ο ποιητής, συνδέει με ελάχιστες λέξεις συμπυκνωμένες στο νόημα και τη σημασία τους, την επαγωγή, σύνθεση  και την αναγωγή, ανάλυση,την αρσενική ιδιότητα του ενός ημισφαιρίου του εγκεφάλου , την ορθή, με την πλάγια σκέψη του άλλου, τη θηλυκή.
Ζητά από μία γυναίκα να μας  πει για ένα άνδρα πολύτροπο.
Γιατί από μια γυναίκα και μάλιστα Μούσα, χωρίς επίσης να αναφέρει το  όνομα της, ένας ποιητής που έχει πάθος με τα ΟΝΟΜΑΤΑ και τη γενεολογία τους;
Γιατί είναι  φιλοσοφικός στοχασμός. Ξεκινά από το ΟΛΟΝ για να καταλήξει στο ΜΕΡΙΚΟΝ.
Αμέσως ορίζει τους δύο πόλους της ροής της ενέργειας για να κυλήσει το ποτάμι  της γνώσης και των πληροφοριών. Το αρσενικό και το θηλυκό, το  συν + και το πλην-.
Δεν ζητάει από ένα άνδρα να μας μιλήσει για τον πολύτροπον , αλλά από μια γυναίκα.
Από μια γυναίκα, έμπνευση, που θα τον εμπνεύσει για να  μιλήσει για το θέμα αυτό.
Πως μπορεί μια γυναίκα να ξέρει καλύτερα την ιστορία και γιατί τη χρειάζεται ο Όμηρος και αμέσως τη καλεί;
Τρεις ή εννιά οι Μούσες, είναι του Απόλλωνα, συνοδοί και της Μνήμης, αρωγή. Εδώ πρόκειται για την κόρη του Διός με τον οποίο ο Οδυσσέας, είναι όμοιος στη σκέψη, τη μήτιδα.
Η Μνήμη και η Μνημοσύνη είναι το ΠΑΡΕΛΘΟΝ από την εποχή της γεννήσεως του  Χρόνου και του Χώρου σε τρισδιάστατο πεδίον ομηρικών συντεταγμένων.
Ο Ποιητής εισάγει το τέταρτον, τη Συνείδηση για να μπορεί να ταξιδέψει στο αυλάκι του  χρόνου μέσω μιας μνήμης κυτταρικής και εξάγει πάραυτα τη σοφία από το κεφάλι του, την Αθηνά, κόρη και αυτή του Διός.
Ενεργοποιεί λοιπόν  το όχημα της  αντίληψης με τα φτερά της ποίησης, ενώνοντας τις δυο αντιληπτικές ικανότητες του εγκεφάλου, διότι σοφία, είναι διαίρεση και πολλαπλασιασμός του Ζήνοος Διός, πέραν από τον διαχωρισμό και την ένωση των γραμμάτων σε  ΛΕΞΕΙΣ.
Η επικοινωνία  του αρχίζει από την αρχή του σύμπαντος με ένα ΟΝ θηλυκό που το γεννά  χωρίς  τον μεταβολισμό και την αναπαραγωγή των εμβίων Όντων που θα ακολουθήσουν.
Είναι το σύμπαν θηλυκό στην απρόσωπη μορφή της ενέργειας του;
Μόνο  σαν πόλωση της διαφοράς δυναμικού για την εύροη συνέχεια της.
Στη γέννηση των πρώτων στίχων της Οδύσσειας και στην αρχή της, παρόντες  αθέατοι αλλά και τόσο φανεροί,  η Μούσα έμπνευση γένους θηλυκού,  ο  Ερμής ομηρικός  λόγος,  ο πολύτροπος  οδυσσειακός νους, ο πολυμήχανος,η οδυσσειακή στρατηγική του ποιητή, η σοφία του, η  Αθηνά,   η Μήτις του Διός,ο Ήφαιστος ο κατασκευαστής των δωμάτων τους ,ο κύκλος ο ομηρικός,( η ιστορία μπορεί να αρχίσει από οπουδήποτε, μόνο τα σημεία της περιφέρειας ενός κύκλου  έχουν αυτή την ιδιότητα)  και  ο μεγάλος πρωταγωνιστής, ο Απόλλων, συνείδηση αυτοσυνείδηση, με το Τόξο του στη  μεγαλειώδη παράσταση των Ομηρικών Επών και στην επέλαση των Ομηρικών Ραψωδιών.
Ο  Όμηρος, με τον κώδικα τιμής των μεγάλων  πολεμιστών, ανακοινώνει στο σύμπαν τη πρόθεση του και για ποιον και γιατί  τι και πως θα μιλήσει και θα αναφερθεί, καθώς και από που, την πηγή του.
Από εκείνη τη στιγμή, όλο το  σύμπαν τον ακούει και  τον παρακολουθεί,  γιατί  μόνο σε μια τέτοια πρόκληση πρόσκληση  μπορεί να ανταποκριθεί.
Οι 10 πρώτοι στίχοι της Οδύσσειας , είναι οι 10 μηλιές στο κτήμα  του Λαέρτη, ένα κείμενο συμπυκνωμένης γνώσης, άριστης λογικής και καταπληκτικής λογοτεχνίας διαισθητικής. Περιέχει όλα τα στοιχεία σε ισοδύναμη αρμονία, με το Πυρ, την φωτιά το πνεύμα και την έμπνευση της Μούσας, το νερό συναίσθημα του ποιητή , τη γη, την Τροία ύλη και την πτώση της και τον αέρα, αμόθεν του κύκλου της νόησης. Ο ίδιος βρίσκεται  στο κέντρο της και αυτό που σκοπεύει  να μας διηγηθεί και να μας οδηγήσει, σαν Μέντωρ, είναι σε ένα άλλο κέντρο και σε ένα ευθύ νησί, παρ όλο που θα ακολουθήσει μια  δαιδαλώδη μαιευτική διαδρομή.
Αργότερα  θα αποδειχθεί κατά πόσο είμαστε «Τηλέμαχοι»  παιδιά του οδυσσειακού νου και αν θα αναγνωρίσουμε τον πατέρα μας, σε ένα φτωχό καλύβι του νου.
Ο Ησίοδος για τη Γαία μας ομιλεί και ο Όμηρος για τον Ωκεανό, γεννήτορα των πάντων.
Όμως, τα σχήματα, μας διηγούνται την Ιστορία  της συνείδησης και το ταξίδι της.
Η σφαίρα,  η καμπύλη, το τόξο , τα ημικύκλια, η κοιλότητα, το ωάριον, η μήτρα είναι θηλυκής  αντίληψης. Το βέλος, η ευθεία, το τετράγωνο, το  σπερματοζωάριον,ο φαλλός είναι, αρσενικής.
Η μεγαλοφυία του Ομήρου συνίσταται στο ότι, όχι μόνο μας μυεί αμέσως στη διπολικότητα της ενέργειας, αλλά ταυτοχρόνως  δημιουργεί τις  μορφές της ύλης, λειτουργώντας ως το τρίτο σημείο της ένωσης τους, σε μια εξίσωση ισοδύναμη και   δυναμική.
Οι περισσότεροι άνθρωποι, επειδή χρησιμοποιούν τον λόγο αβίαστα  και ανεύθυνα ζώντας και μια ανεύθυνη ζωή, σπαταλώντας και τον χρόνο τους και κατατρώγοντας τα βόδια του Ήλιου, νομίζουν πως μπορούν να λένε και να γράφουν ότι θέλουν  σε λόγια ανεμόσπαρτα, χωρίς καμία επίπτωση. Όμως οι πραγματικοί δημιουργοί και οι μεγάλοι πολεμιστές και οι άνθρωποι της γνώσης, ποτέ δεν εξευτελίζουν τον λόγο τους,  εκπίπτοντας  έτσι στην  πτώση της  εντροπίας. Αυτό θα ισοδυναμούσε με τον θάνατό τους  όχι μόνο σε συμβολική  αλληγορία αλλά, και σε πραγματική.
Οι μεγάλοι πολεμιστές του Πνεύματος, είναι συνεπείς,  σε αρμονία λόγων πράξεων και σκέψεων. Γι αυτό   και ο λόγος τους,  όχι μόνο έχει αξία και βαρύνουσα σημασία αλλά δυναμική ποιητική ισχύ.
Η  Ανά Γνωση του ομηρικού κειμένου, μας  ομιλεί σε Πτερόντα Έπη  για ένα   Ποιητή που ζητά τη βοήθεια του θηλυκού στοιχείου να μας πει για το αρσενικό  πολύτροπο νου. Αμέσως μετά,  μας εισαγάγει στο θυμικό που είναι το συναίσθημα νερό, κυρίαρχο στοιχείο όλης της Οδύσσειας με  πρωταγωνιστή τον Ποσειδώνα, κύριο των υδάτων, των υδάτινων στοιχείων και οντοτήτων.
Ο  ανήρ αυτός, υπέφερε πολλά εξ αιτίας ενός θολού θυμικού, εκούρσεψε την Τροία,- είναι βεβαιότητα η πτώση της Τροίας  στο παρελθόν, στο παρόν του ομηρικού κειμένου, αλλά και  στο διαχρονικό ΤΩΡΑ-περιπλανήθηκε στον ωκεανό, προσπαθώντας να σώσει τη ψυχή του και τους συντρόφους του που χάθηκαν από τις ατασθαλίες τους, τα ελαττώματά τους.
Ο ίδιος  γνώρισε πολλά άστη και την σκέψη των ανθρώπων, κοσμοπολίτης και άνθρωπος της γνώσης. Με ακριβείς λέξεις , ο ποιητής, μας δίνει την χαρακτηριστική ιδιότητα ταυτότητα του Οδυσσέα.
Είναι άραγε, ο ίδιος ο Οδυσσέας, που μας μιλά μέσω  της ποιητικής περσόνας του Ομήρου;
Κυρίως ναι, αλλά είναι και μέρος όλων των χαρακτήρων που συναντούμε στα Ομηρικά Έπη, έτσι όπως τους παρακολουθούσε  και τότε ( οι ανθρώπινοι χαρακτήρες ίδιοι είναι σε όλες τις εποχές) παραφυλάγοντας και τον εαυτό του, με σκοπό όχι μόνο τη γνώση αλλά και την αυτογνωσία.
Ο Οδυσσέας είναι ο άνδρας που αγαπά τις γυναίκες και  αγάπησε όλες τις γυναίκες  που συνάντησε στο δρόμο του, την  Ελένη, την Κίρκη,, την Καλυψώ, την Ναυσικά, παραμένοντας σταθερά ερωτευμένος με την Πηνελόπη,  το ταίρι του, σε σχέση μοναδική .
Ο  Οδυσσέας, όχι μόνο τις αγάπησε τις γυναίκες αλλά και τις κατάλαβε. Τις κατανόησε και όλη την  γυναικεία φύση σε ένα κοινωνικό σύστημα που  τις ισοπέδωνε  και οι γυναίκες του το ανταπέδωσαν. Τον αγάπησαν και όλες τον βοήθησαν με  τον τρόπο τους και την ενέργεια τους, γιατί οι γυναίκες μπορούν να είναι γυναίκες μαζί του,  χωρίς να χάνουν την θηλυκή τους υπόσταση.
Ο Οδυσσέας είναι  πρότυπο ανδρός, ευγενής, ευρυμαθής,  γενναίος, όχι πολεμοχαρής, εξαιρετικός πατέρας, ικανός πολεμιστής, μιλά ωραία, διηγείται εξαιρετικά, ουδέποτε εκπίπτει στην χυδαιότητα του λόγου,  αφοσιωμένος σε ό,τι και  όποιον αγαπά, σκέπτεται βαθειά.
Στους  πρώτους 10 σημαντικούς στίχους   της  α ραψωδίας, δεν μπορεί να αγνοήσουμε την αναφορά στο νησί του Ήλιου, εκεί που αφανίστηκαν όλοι οι σύντροφοι του σφάζοντας και τρώγοντας τα βόδια.
Το νησί του Ήλιου είναι ο Ιερός Χρόνος και ο Ιερός Έρωτας. Όσοι σκοτώνουν απλώς τον χρόνο τους και όσοι δεν σέβονται τον έρωτα και τη σεξουαλική ενέργεια, δεν θα επιστρέψουν ποτέ στην Ιθάκη.
Ο σταθμός αυτός του Οδυσσέα αντιστοιχεί στον  Λέοντα και στη Λεοντή από τους Άθλους του Ηρακλή και εδώ  τοποθετείται στην αρχή του λόγου, γιατί ο ποιητής έχει ολοκληρώσει την διαδρομή και αρχίζει με την οκτάβα του Ηρακλή, στη  κάθετη ανακεφαλαίωση του.
Τα γνωρίζει όλα πολύ καλά και έτσι είναι πολύ εύκολο να  ξεκινήσει από οπουδήποτε για να  τα εξιστορεί. Όχι μόνο τα γνωρίζει, αλλά τα έχει δέσει και με γερά σχοινιά και άρρηκτους δεσμούς  για εύπλοια λόγων ομηρικών στο διηνεκές συμβεβηκότων  διαχρονικών γεγονότων.
Το γράμμα Α, είναι ένα τρίγωνο χωρίς βάση με μια ευθεία, γραμμή στη μέση, κλειδαριά.
Την σύρεις και ξεκλειδώνεις τη ραψωδία φθάνοντας μέχρι τη Λ.
Την αφήνεις και έχεις την Ασπίδα, προστασία και  ηφαιστειακή φωτιά.
Είναι η Ασπίδα του Πολεμιστή, όπως θα δούμε και στην Α Ιλιάδος.
Και όπως γνωρίζουμε, η αρχή είναι το  ήμισυ του παντός και του Σύν Παντος.
Ως γυναίκα που αγαπώ τους άνδρες , γιους, πατεράδες και συντρόφους,  με την ποιητική  άδεια του Ομήρου αποφάσισα να σας μιλήσω για αυτόν και για ένα έρωτα,   τον Άνθρωπο και το μεγάλο  ταξιδι της γνώσης  και της περιπέτειας του.
Αυτή είναι η ιστορία του και αυτή είναι η ερμηνεία μου σε σύγχρονες  ομηρικές αφηγήσεις, εμπνεόμενη από τον  μεγάλο ποιητή και άριστο στοχαστή σκοπευτή, ενός πολύπλευρου νου.
Αστραία
12 05 2016

16 thoughts on “῎Ανδρα μοι ἔννεπε….

  1. Reblogged στις ΟΙ ΛΕΟΝΤΙΔΕΣ και σχολίασε

    Σύγχρονα Ομηρικά Έπη
    Λέξεις κλειδιά και Λέξεις από Α, α
    Όπλο: Ασπίδα
    Ομηρική Σύζευξη: ῎Ανδρα μοι ἔννεπε, Μοῦσα, πολύτροπον, ὃς μάλα πολλὰ:
    Ομηρικός Γρίφος: «πολλῶν δ᾽ ἀνθρώπων ἴδεν ἄστεα καὶ νόον ἔγνω»
    Ερμηνεία Συμβολισμός Αλληγορία

  2. Ομήρισα = συνάντησα

    Ανδρα μοι ἔννεπε, Μοῦσα, πολύτροπον, ὃς μάλα πολλὰ:πλάγχθη, ἐπεὶ Τροίης ἱερὸν πτολίεθρον ἔπερσε•…..
    Πές μου (λέει) θεά για τον ΑΝΔΡΑΝ = D.N.A.R.N.A (άνθρωπο) τον πολύτροπο όπου πολλά έφτιαξε και έκανε στην Τροία = Γη, από τήν τέρρα η Τεροία-Τροία…και το Ιερό της κάστρο επέρσεψε (από το «pursue» επεδίωξε και κατέκτησε) και πολλών ανθρώπων τα χωριά είδε….
    Ποια είναι η πρώτη λέξη? Ανδραv (δοτική) = D.N.A.R.N.A
    Τι αντιπροσωπεύει η Μούσα; Τή συνεχή ροή της Ιστορίας
    Γιατί την επικαλείται ο ποιητής? να του διηγηθή αυτό το ένδοξο δυμβάν να το ακούνε οι επόμενες γεναιές.
    Τι συμβολίζει το νησί του Ήλιου; Το νησί του ήλιου είναι η ΓΗ.
    Γιατί η Τροία αποκαλείται Ιερά; Το Ιώτα συμβολίζει την κάθοδο πρωτογενούς ενεργείας όπου της γης φτιαγμένα είναι τα υλικά.
    Γιατί χάνονται όλοι οι σύντροφοι του Οδυσσέα στο νησί του Ήλιου; διότι όλοι οι άνθρωποι πεθαίνουν όταν έρθει η «Hour» ώρα (χάρος) του κάθε ενός.
    Γιατί ο ποιητής δεν αποκαλύπτει το όνομα του Οδυσσέα? διότι Οδυσσέας = άνθρωπος σε οδύνες (εδώ στη γη)
    Ποιος είναι ο Απόλλων; Ο Ήλιος, Αραβική διάλεκτο Απάλλαχ, ο γνωστός Αλλάχ,
    Ποια είναι η σημασία της μοναδικής ομηρικής λέξης «αμόθεν» ? Ἀπ’ ὅπου ἂν….

  3. θεοί και θεές = Φυσικές δυνάμεις,

    Που βρίσκονται τα 4 στοιχεία? Πρωτόνιο, Ηλεκτρόνιο, Νετρόνιο, Βαρύτητα όπου, τα τέσσερα παράγουν Στερεά, Υγρά, Αέρια, Ενέργεια, (Φωθιά) θείον φως…

    Σε ποιους απευθύνεται ο ποιητής έμμεσα και άμεσα; Μυθολογικά…προφωρικά όμως κρυπτογραφικά, (Από MOUTH «στόμα» ο μύθος) απευθύνεται στίς επόμενες γεναιές….

  4. ‘Οδυ-σ-σέας = σύνθετο όνομα από οδύνη, SEAS, και περιπλάνηση (γιαυτό διπλό Σίγμα ένα για ‘οδεση (περιπλάνηση» και το άλλο για τα πελάγη SEAS όπου στην ουσία και στην πράξη, αντικατοπτρίζουν τον άνθρωπο στη γή, γιαυτό και ΟΥ ΤΙΣ «όχι κάπιος με ιδιότητα»

    Παρακάτω αποκαλεί o ‘Οδυ-σ-σέαςτους Έλληνες συντρόφους του «νήπιους»
    «ἀλλ᾽ οὐδ᾽ ὣς ἑτάρους ἐρρύσατο, ἱέμενός περ αὐτῶν γὰρ σφετέρῃσιν ἀτασθαλίῃσιν ὄλοντο, νήπιοι, οἳ κατὰ βοῦς Ὑπερίονος Ἠελίοιο ἤσθιον»

    Χωρείς ΈΠΟΣ….. «Νή Έπος» = νήπιο… δηλαδή μόλις και μετά βίας που είχαν αφιχθεί στην Τέρρα ή Τεροία, ή Τροία, δηλαδή στη γη, Από τον εκτινασσόμενο στο διάστημα πλανήτη όπου ήταν η καταγωγή τους…. Δείτε τόν Αστέρα της Βεργίνας αυτός, γιά νά μάς θυμίζει αυτό ακρειβως το γεγονός.

    Τσακωνόντουσαν λέει μεταξύ τους (φυσικό αφού ήταν σε άγνωστο μέρος) έκαναν λέει ατασθαλίες (υνυπάκωοι είθελαν να γυρίσουν πίσω) έτρωγαν λέει και του ήλιου τής αγελάδες. Αγέλη = ομάδα εδώ η αγελάδα = ένα από τα επτά Φάσματα του φωτός
    Επτά φάσματα του φωτός, Επτά και αι Ιεραί αγελάδες του Απόλλωνος. Στην ΙΝΔΙΑ ακόμα λατρεύωνται οι αγελάδες του Απόλλωνος είναι Ιεραί, και δεν μπωρεις να της πειράξεις.
    Ιθάκη από Ήθος = Πολιτισμός, εξωτερικό παρουσιάστηκό, εκπέδευση…. (έναντι των Βαρβάρων που κατοικοιυσαν στη γή)
    Κίρκη = αυτή που κρατάει το Κηρύκειο, (γνώστης) του νήματος τού Δ.Ν.Α.Ρ.Ν.Α για’αυτό και μπωρεί να μεταμωρφώνει ανθρώπους και πράγματα.
    έρωτας = Έλξης και ΕΡΑ η Γη.
    Χρόνος υπάρχει μόνο στη γη για εμάς, στο διάστημα δεν υπάρχει, εκεί είναι ο Κρόνος (ήλιος με την κορόνα, που στη γη, στο Χώμα, γείνετε Χρόνος.
    Άνω Γνώση = ανάγνωση….του ομηρικού κειμένου είναι σωστό.
    Όμως ο Οδυσσέας μας μιλάει για Κύκλωπες, Είδε λέει έναν από’δαύτους…
    ΚΎΚΛΟΣ + ΌPΕΝ (ανοιχτός) = Κύκλωπας …στη φύση ευθείες γραμμές δεν υπάρχουν, ο εν λόγω κύκλος, είναι η ΚΥΚΛΙΚΉ γραμμή του ορίζωντα που από πάνω δεν έχει καπάκι είναι ανοιχτός ο κύκλος .
    Τώρα το σπήλαιο… η λέξη είναι σύνθετη από την Αρχαία λέξη ΣΠΕΟΣ, σήμερο η NASA το λέει SPACE, και τους Αστέρες ΉΛΙΟΥΣ σπ-ήλαιον = το σπέος των Ηλίων, ο Χώρος των Ήλiων
    Ο κύκλωπας λέει, είχε ΈΝΑ μάτι, Ο ουρανός δηλαδή που έβλεπε ο Οδυσέας την ημέρα, είχε ένα μάτι τον Ήλιο.
    ΚYΚΛΟΣ + ΌPΕΝ (ανοιχτός) = Κύκλωπας …στη φύση ευθείες γραμμές δεν υπάρχουν, ο εν λόγω κύκλος, είναι η ΚΥΚΛΙΚΉ γραμμή του ορίζωντα που από πάνω δεν έχει καπάκι είναι ανοιχτός
    Τώρα το σπήλαιο…
    H λέξη είναι σύνθετη από την Αρχαία λέξη ΣΠΕΟΣ, σήμερο η NASA το λέει SPACE, και τους Αστέρες ΉΛΙΟΥΣ σπ-ήλαιον = το σπέος των Ηλίων, ο χώρος των Ηλίων
    Ο κύκλωπας λέει, είχε ΈΝΑ μάτι, Ο ουρανός δηλαδή που έβλεπε ο Οδυσέας την ημέρα, είχε ένα μάτι τον Ήλιο…..όμως ο Οδυσσέας έμεινε μέσα σπήλαιο κάμποσα βράδυα και τί είδε εκεί μέσα? ήταν λέει το σπήλαιο γεμάτο γάλατα, = (Γαλαξίες) και τυριά (Τείρεα = Αστέρες)

    Πιος θα καταλάβεναι αυτό το νόημα πρίν από 70 χροννια? ….και είπεν ο κύριος ότι: «θα αποκαλύψω τα από καταβολής κόσμου» Πότε? Όλα στην ώρα τους…..

    Εν τώ σπηλαίω τίκτεται εν φάτνη των Αλόγων = Στο ουράνιο στερέωμα εκεί στό Χώρο τών Ήλiων, γεναίται κάτω από τή Λάμψη τών ά’λόγων-Αστέρων…!
    Οι Αστέρες δεν έχουν λόγο, ο άνθρωπος έχει….

    Καί εγώ σας ευχαριστώ κυρία ΑστέαΚαί εγώ σας ευχαριστώ κυρία Αστέα …..!

  5. Βούς, Ταύρος = Δύναμη,
    ‘Έτρωγαν τα Βόδια του Απόλλωνα = έτρωγαν ότι η γή τους παρείχε που ήταν προϊόνta του Απόλλωνος γιά να περνοuν δύναμη να συνεχίζουν να βιώνουν…

  6. Ναι, Οδυσσέας όνομα πρωτοελληνικό πελασγικό και μεταατλαντικό. Δεν το συναντούμε στην κλασική Ελλάδα. Κανείς δεν παίρνει το όνομα του Οδυσσέα του Τηλέμαχου και του Αχιλλέα παρόλο που εγγράφονται τα Ομηρικά Έπη από τον Πεισίστρατο.
    Ναι, νήπιο, χωρίς λόγο, έπος και ιθυφαλλικό πέος, ο πρώτος λόγος ο ιθυφαλλικός Ερμής θα μεγαλώσει στα σπήλια της Καβείριας Σαμοθράκη αν και Αρκάς Ατλαντεύς.
    Αδελφός του Απόλλωνος φωτός . Χρόνος σημαίνει μέτρηση φωτός γύρω του, ηλικία. Στο σκοτάδι δεν έχουμε Χρόνο, ούτε Ήλιο, ούτε Αστέρια. Συνείδηση είναι το ταξίδι του Φωτός.
    Ναι, η Κίρκη σαφώς συνδέεται με το κηρύκειο το RNA το DNA τον Ερμή τον Πλούτωνα και τον Άδη σημαντικό σταθμό του Οδυσσέα. Είχαμε άραγε τα πρώτα γενετικά μεταμορφωτικά πειράματα εκεί; Τώρα τα έχουμε πάντως.
    Ναι, η Τροία είναι γη , ύλη βαθιά υλιστική και με τα ιερά ιερατεία που την προτιμούν πολύ κλέβοντας θησαυρίζουν με αυτή.
    Ο Κύκλωπας ένας κύκλος ουρανού με ένα ήλιο οπή, η πρώιμη εποχή του όντος και του μη όντος. Όταν βλέπει κάποιος κάτι από πάνω ή από κάτω, τι κοιτάζει στην οπή;
    Πέος σπήλαιο κοιλότητα η σπηλιά του σύμπαντος γένους θηλυκού, το σπήλαιο της κεφαλής μας νους, γένος αρσενικό και το σπήλαιο μιας μητέρας μήτρας με γαλαξιακό αμνιακό υγρό.
    Εκείνο που με απασχολεί τον τελευταίο καιρό είναι η συμβατική ημερομηνία δημιουργίας των Ομηρικών Επών και της Βίβλου
    Εκείνο το άλογον ον που μιλάει στη Παλαιά Διαθήκη με άναρθρο πρωτόγονο κυκλώπειο λόγο κοιτάζοντας χωρίς έλεος αφ ΄υψηλού από πάνω, έναν λιλιπούτειο άνθρωπο είναι παλαιότερο του Δράκοντος ή σύγχρονο του;
    Γιατί σίγουρα τα Ομηρικά Έπη είναι νεότερα από αυτό και παλαιότερα από τον λόγο του Όφεος της Καινής Διαθήκης. Είναι πολύ ιθυφαλλικώς Ερμητικά και ηθικά.
    Ποια είναι η η γνώμη σου για αυτό;
    Που θα τα τοποθετούσες γεωλογικά και χρονικά στη Γαία μετά τον εκθρονισμό του Κρόνου και πώς…… στην εξέλιξη του λόγου και των ειδών;
    Χαίρομαι όταν συναντώ ερευνητές της γνώσης, Παντελεήμονες σε νοήμονα διαδικτυακά Άστεα !
    Αστραία

  7. Μά τί ωραία που τα λέτε κυρία Άστρέα….!
    Βεβαίως, Βεβαίως, και είχαμε τα πρώτα γενετικά μεταμορφωτικά πειράματα και άρχισαν από τα Ζώα, αυτό που σήμερα ονομάζωμαι ΆΛΟΓΟ ή Η Ίππο, έχει στα κυταρα του σαράντα διαδορετικούς κώδικες ΔΝΑ… τα υπολείματα από τα πειράματα των ζώων αυτών τα συναντάμε σήμερα στην Ασία και Βορια Ευρώπη? που ούτε με άλογα ομοιάζουν, ούτε με γαϊδούρια, ούτε με μουλάρια. Tο άλογο είναι το πιό άρτιο κατασκεύασμα του του Έλληνα γιατί άνθρωποι υπήρχαν πριν από εμάς εδώ στη γη αλλά POLLY διέφεραν σε πολιτισμό,

    Είπατε: «Εκείνο που με απασχολεί τον τελευταίο καιρό είναι η συμβατική ημερομηνία δημιουργίας των Ομηρικών Επών και της Βίβλου»

    Ας παρομε τα πράγματα με τη σειρά….

    Και εμάς τους Έλληνες μας έχουν μεταλάξει ως προς την εμφάνιση αυτοί που μας παράτησαν εδώ,
    Οι Χαλδαίοι που ζούσαν γύρω από την περιοχή του Καυκάσου σήμερα τους βλέπουμαι χαλκόχρωμους δεν είναι άλλοι από τους σημερινούς Ρώσους.
    Οι Δωριείς Κρητικοί, πελοπονήσιοι, Δωδεκανήσιοι, Μακεδόνες, Κυπραίοί, όλοι Μαυριδεροί…, Οι γερμανοί Σουηδοί και άλλοι Βόριοι Αιολείς, λευκόξανθοι…. και αυτό? για να σπείρουν το μίσος μεταξύ μας να μην συμφωνούμε σε τίποτα και πάντα να διαφωνούμε, να αλοιλοσκοτωνόμαστε (ένα είδος ανθρώπινου ελέγχου)…”Natural human control” άλλος ανθρώπινος τεχνητός έλεγχος είναι η ‘ομοιφυλοφιλία. (artificial in our DNA) Βλέπετε τι γίνεται σήμερα?
    Τα Ομηρικά Έπη είναι η εποχή που ο άνθρωπος πάτησε το πόδι του στη γη, Ο όμηρος σαν φυσικό πρόσωπο που έγραψε την Ηλιάδα και την Οδύσσεια δεν νομίζω να υπήρξε ΠΟΤΈ, για’ αυτό και τον απολκαλούμε Όμαυδο (Ώμού-Αυδή) είνε σημείο αναφωράς, δεν θα μπωρούσε ποτέ ποιητικώς έννας άνθρωπος να γράψη αυτά τα βιβλία αλωστε, για’αυτό και οι στοίχοι λέγωνται Ραψωδίες, πολλών ανθρώπων συγγράματα που κάπιος το 900-800 ΠΧ ? τα μάζεψε τα ταξινόμηση και τα έραψε τα έκανε βιβλία?

    Η παλαιά διαθήκη είναι πρίν της εποχής του Μίνωα…
    Aυτός είχε ακόμα έναν αδερφό «Ραδάμανθυ)? που διαφώνησαν ως προς το θρήσκευμα Ο αδερφός του πίστευε στους Κρονίους δηλαδή ΌΧΙ στον Ιδαίο Ζευ, που όλοι πίστευαν που είχε λέει γενηθεί στο Ιδαίον Ανδρον που είναι στο ορισμένες ‘Ιδη ή ‘Ιδα στην κρήτη κοινός ψηλορείτης (Γράμματα, Δίσκος Φαιστού, πολιτισμός, αυτό είναι μια άλλη ιστορία) διφωνήσανε λοιπόν τα δύο αδέρφια και ο Μίνωας για να μην τον σκοτώσει τον έδιωξε εξορία στην περιοχή του σημερινού Λιβάνου( εκθρονισμό του Κρόνου) σε εκείνα τα μέρη…από αυτoν τόν Ραδάμανθυ μας έρχωνται οι Δευραίοι (από δεύρω) το που πιστεύουν στη παλαιά διαθήκη το οφήλουν στόμα Μωησή που τους βοήθησε να φύγουν από την Αίγυπτο
    Ο Μωησής ήτο Αρχιερέας στον Ιερό Ναό Ηλιουπόλεως Αιγύπτου.

    Τα γεγονότα Χρονικά,

    Πρώτον: Αιώνας δεν σμένη εκατονταετηρίδα, Η εποχή των Ιχθύων όπου ο Χρήστος γενήθηκε στη αρχή της, και που μόλις μας άφησε, είναι ένας αιώνας.

    Κάθε εποχή παρουσιάζετε και ένας μεγάλος Άνδρας στη γη,
    Aπό το 1955» αρχίσαμε να μπαινομε στην εποχή του Υδροχόου όμως, πριν από αυτήν είχαμε την εποχή των Ιχθύων σε αυτή την εποχή γενήθηκε ο Χριστός, και η εκκλησία μας:

    «Ι-ησούς Χ-ριστός Θ-εού Υ-ιός Σ-ωτήρ

    Πριν την Ιχθύων εποχή είχαμε αυτήν τήν του Κριού «Μέγας Αλέξανδρος» για’αυτό και Κερασσοφόρος με κέρατα κριού στα νομίσματα, o Αλέξανδρος

    Πριν του Κριού την εποχή είχαμαι αυτήν το Ταύρου, ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ (δύναμη)

    Ο μωησής γενήθηκε ακρειβως ανάμεσα ταύρου και Κριού ακρειβως στη μέση γιαυτό και το χρυσό μοσχάρι που έφτιαξαν οι Δευραίοι πηγαίνωντας προς τη γη της επαγγελίας, διαφώνησαν κάθετα με το μωησή λέγωντας τους ότι η εποχή αυτή είιναι παρελθόν και απεσύρθηκε στο όρος Σινά? δήθεν, να τους γράψη τίς «δέκκα εντολές» που ωμως ξεσήκωσε από την Ελληνική Μυθολογία….

    Τα πειράματα με το ΔΝΑ εδώ στη γη πρέπει να Τελείωσαν την εποχή του Λέοντος, η ουρά του λιονταριού συμβολίζει το Ωμέγα…ΤΈΛΩΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΜΆΤΩΝ ΣΤΗ ΓΗ
    Δείται:

    ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

  8. Η εποχή του Χριστού-Ιχθύων εποχή, είναι η μόνη αιτία που σε αυτήν την εποχή στις «κειδίες» μετά την εξώδειο ακολουθία οι άνθρωποι στα χωριά πηγεναν στο σπίτι του εκλειπόντος για ψαρόσουπα… πριν αναχωρήσουν για τα χωριά τους ποδαρόδρομο…ενώ, στην πριν των Ιχθύων εποχές το ίδιο έθιμο, έτρωγαν πάλι σούπα από δημητριακά είχαν δε, επικρατήσει τά Μακαρόνια σούπα (κοφτό μακαρόνι) Μακαρία Αιώνια….!
    Aπό την ίδια πηγή και τά μπισκότα MACARONS…. ήταν μόνο για κειδείες….

  9. Ο μύθος με της συμπληγάδες πέτρες μάς διδάσκει ότι, για να κατέβουν στη γη οι αρχαίοι υμών πρό-γονοι έπρεπε να περάσουν της συμπληγάδες «Simply-Gades» γήινα υλικά φτιαγμένες….κοινώς, (asteroid Belt) ζώνη αστεροειδών…
    Μια από αυτές τις ρημάδες, τσάκισε λέει την ουρά τής Άργούς…
    ΆΡΗΣ + ΓΩ (γή) = Άργώ
    ΆΡΗΣ + Μηνία γή (σελήνη) = Αρμινία, Αρμενία….
    Η αργώ λέει προσγειώθηκε στο όρος αραράτ (άρατος) = με δίχως επιστροφή, one-way ticket
    Πέρασαν λέει από τον ΆΡΗ, και τη μήνη ή Σελήνη, και τα κατέστρεψαν και τα δύο….
    Πάντως η Μήνη και η γυνή μοιράζωνται ένα κοινό κοσμογονικό γεγονός, τον μηνιαίο κύκλο που αμφωτέρων αποτελείται από 28 ημέρες το δε, γυναικείο αιδίο έχει το όνομα της Μήνης όνομα ουδέτερο….(Πρωκαταβολικά συγνώμη)

  10. Ενδιαφέρουσες οι σκέψεις σου Παντελή και όχι παντελώς αβάσιμες, έχουν τη στοιχειοθετημένη βάση τους.
    Λες: Η παλαιά διαθήκη είναι πρίν της εποχής του Μίνωα…
    Πόσο πιο πριν;
    75 εκατομμύρια γήινα χρόνια πριν;
    Πριν την εξαφάνιση των Δεινοσαύρων και της Εποχής του Δράκου;
    Εκεί στηρίζεται ο μεγάλος Άρχων (Χάρων) το αφεντικό του κόσμου διεκδικώντας την αυτοχθονία του την εξουσία του και το κοπάδι του στη Γη ;
    Και ο μεγάλος όφις ο σημιτικός, τον βοηθάει με την ανανεωμένη συνθήκη Διαθήκη των Ιχθύων ψαράδων του;
    Η εποχή των ιχθύων είναι υπόθεση 2000 τελευταίων γήινων χρόνων.
    Τα ψάρια που τρώμε είναι τα ψάρια που ψάρεψαν οι ιχθυακοί αλιείς ή, είμαστε εμείς τα άφωνα ψάρια με τη σιωπή των αμνών που μας ψαρεύουν στα θολά νερά και δίχτυα τους ψαράδες της Καινής Συμφωνίας;
    Χρηστοί και κεχρισμένοι σε χρηστά ή όχι ήθη, υπήρξαν σε όλες τις εποχές, μύστες και μυημένοι. Ίσως και ο Όμηρος να ήταν ένας από αυτούς.
    Η αλήθεια είναι πως τα Ομηρικά Έπη είναι δύσκολο να είναι έργο ενός ανθρώπου, όμως και η ενιαία τη συνοχή τους, επίσης είναι δύσκολο να είναι έργο πολλών ανθρώπων.
    Το ερώτημα παραμένει αιωρούμενο. Ίσως τελικά κάποιος άνθρωπος να τα έραψε όλα αυτά τα τραγούδια ΩΔΕΣ με μια κλωστή μετά την βύθιση της Ατλαντίδας στην Ελλαδική Γη.
    12 ζώδια, τα περισσότερα ζώα στο Δυτικό Ωροσκόπιο. Στο Ανατολικό και Κινέζικο όλα είναι ζώα, με εξέχον ζώον τον Δράκο.
    Ναι, ίσως να σταματήσαν τα γενετικά πειράματα την εποχή του Λέοντος με την καταβύθιση και το τελευταίου κομματιού της Ατλαντίδας.
    Λες: Τα Ομηρικά Έπη είναι η εποχή που ο άνθρωπος πάτησε το πόδι του στη γη,΅…
    Πότε; Πριν από δύο εκατομμύρια γήινα χρόνια χρόνια;
    Είναι ο άνθρωπος εξωγήινος;
    Είναι μείγμα, κατασκευή γης και πνεύματος;
    Είναι γιος του ουρανού και της γης;
    Είναι αποτέλεσμα γενετικών πειραμάτων κάποιας δρακόντειας εξουσίας,
    ή δαρβινική φυσική επιλογή πολύχρονης φυσιολογίας;
    Ή ίσως όλα αυτά μαζί;
    Σίγουρα με απασχολούν πολύ, μαζί τον μην, μεν, μήνι, τον μίνωα, τον μηνά και όλα τα συναφή και το θέμα είναι ότι η Αργώ αργεί πάλι πολύ. Έχει πρόβλημα με τον χρόνο, δεν τον κατανοεί.
    Αλλά αυτό, κάποιους τους κάνει μακάρους σε μακάριο χωρίς χρόνο, νησί.
    Αστραία

  11. Η παλαιά διαθήκη είναι πρίν της εποχής του Μίνωα = τά του θεού, Α’γίας τριάδας, Προφητών, η βάση της πίστεως που έφεραν οι Έλληνες μαζί τους, Με αλλά λόγια, Παλαιά διαθήκη εναι προ- Μινωικής εποχής μταφραση της μυθολογίας. το ίδιο πράγμα είναι.
    Ο έλληνας πρέπει να ήρθε στη γή την εποχή της παθένου που τότε είχαμε παρθενογενήσεις (Clowning) Μόλις κλείσαμε Έξη εποχές στη γή η κάθε εποχή αποτελείται από δύο χιλιάδες διακόσσα χρόνια εxωμαι κλείσει μισό ζωδιακό κύκλο ακρειβεώς.
    Χάρων από της Δωρικής προφοράς της ώρας “Hour” Houron, Χάρων… όταν θα έρθει η ώρα μας, θα μας πάρει (Ιωνική προφορά)

    όφις από το φώς (γνώση) office, official, οφφίκιο, Δωρική προφορά.

    «σημιτικός» …….Σιός = Θεός Δωρικό όνομα του θεού της παλαιάς διαθήκης, Σημίτες όσοι πιστεύουν σε αυτόν έχουμε και την Κλασική θρησκεία των Ελλήνων
    Aπό Σιός ο όσιος/Οσία της εκκλησίας μας, από εδώ το Όρος Σιών και ο Σιίτης Μουσουλμάνοs, και οι Σιουνίτες (σουνίτες) και το Σούνιο και οι Σιωνισταί…

    Χρηστοί = Χρήσιμοι, Χριστός = Κεχρισμένος Ιη-σούς Χριστός = Κεχρισμένος Ιηtήρ (θεράπων)
    Από το «Ιη ἡμῖν» (Δωρική προφορά) το Αμήν Ιωνική προφωρα. Από τό «Ιη» (ρίχνω κάτι πάνω μου κατάσαρκα) και το Ιμάτιο.

    Εγώ δεν πιστεύω ότι υπήρξε ένας Όμηρος που έγραψε την Ηλιάδα και την Οδύσσεια, Ούτε Τροία όπως τη μάθαμε υπήρξε Όμως ,Υπήρξε το Ήλιον.

    βύθιση της Ατλαντίδας? “
    βύθιση της γνώσεως” ΌΧΙ της Ατλαντίδας Η Ατλαντίδα υπάρχει ακέρεα στη θέση της, εκεί που πάντα ήταν.
    Α = Πρωτογενές ενέργεια,
    Τ = Συμπυκνωμένη αλλά και Τ-ΕΛΟΣ… KAI Τ-άφος
    Λ = το υγρό στοιχείο

    Α.Τ..Λ. = Ναρόν (υγρό) νερό εξ’ ού και ΑΤΛ-ΑΝΤΊ-ΚΟΣ
    ΑΤΛ + ΑΝΤΙ-ΠΟΔΕΣ = ΑΤΛΑΝΤΊ-Σ δηλαδή, στη νότιο Αμερική υπάρχει η οροσειρά των Άνδεων στους «Αντίποδες» από ιτς στήλες του Ηρακλέως. Πάνω σέ αυτή τήν οροσειρά είναι η Μεγαλύτερη λίμνη… (βλέπετε? Λ = υγρό στοιχοίο Λίμνη…) μέ γλυκό νερό του κόσμου μεταξύ Περού και Βολιβίας…. ΑΤΛ στους Αντίποδες Άνδεις = Ατλαντις «Λίμνη Titicaca»
    Κινέζικα = Ελληνικά Γραμμική Β? Ε-(γώ), Αγαπ-(άει) εσένα-(νε) Ελληνικά…..
    Κινέζικα “Γώ Άει Νε” = Σ’Aγαπώ….Όμως, το “Άει” (έψιλον Ιώτα) δηλώνη Αιώνια όχι εφήμερη αγάπη.
    Κύνας = ο Σείριος …! Aυτουνού αποτέλεσμα είναι ότι βλέπεις γύρω σου…εγώ, εσύ…
    Ο κύνας είναι και ο Πατήρ της Αγίας τιράδος Όμως, μπρωστα από τον Κύνα υπάρχει ένας πολύ μικρότερος αστέρας που γυρίζει γύρω από τον Σείριο το ίδιο Λαμπερός, που εμείς με γυμνό μάτι δεν τόv βλέπουμε…
    Aυτός ο Μικρός Θεός, είναι ο Υιός του μεγάλου Θεού ,
    Tο Α’γιoν πνεύμα είναι η Θεία φώτηση εξ, ουρανού…
    Aυτά τα τρία είναι η Αγία, (δεν είναι στη γη) Ομοούσια (ίδια ουσία ) Α’διέρετos (δεν διαιρούνται)
    H Αγία ομοούσιος και αδιαίρετος Τριάδα του συμβόλου της πίστεως.

    Αν συναντήσετε κάποιον Κινέζο στή διάβα σας, χαιρέτησε πείτε του (Νεί-χω) «Γώ Άει Νε»
    Νείχω = αρχαία Ελληνική λέξη που εννοεί (Έπιπλέω, κολυμπώ, κρατάω το κεφάλι σταθερά έξω από το νερό Αναπνέω στην καθήγμερινή διαβίωση…πείτε του και θα δείτε την αντίδραση…..

    Θεός από το θέω….και αυτός που μας παρέχει τη Θέαση,
    Μάτια έχουμαι όμως, αυτόφωτοι δεν είμαστε

  12. Από Κύνας, η Κίνα και οί Κινέζοι…. τώρα καταλάβατε γιατί λέμε ότι ο Ελληνικός και ο Κινεζικός πολιτισμός είναι η αρχαιώτεροι….
    Το σωστό είναι, οι τώρα δύο πολιτισμοί ήταν Έννας.

  13. Ο δράκος δεν είναι μόνο το σημερινό τοτέμ της Κίνας αλλά, βασίλευε και σε όλη τη γη την εποχή της Λεμουρίας, της αυτοκρατορία του Ηλιου με ΜΟΥ ήχους, σύμφωνα των βοδιών και των αγελάδων στα πρώτα ιερογράμματα ιδεογράμματα της ιερατικής γραφής.
    Δράκους και φίδια είχαμε και εδώ στην ελλαδική γη μαζί με δρακόντειους νόμους, φόρους αίματος, πυραμίδες και κυκλώπεια τείχη. Και τώρα… φόρους και μνημόνια.
    Το χαρακτηριστικό του δράκου είναι η Θυσία που απαιτεί για να τραφεί και θυσιάζονται συνήθως βασιλικοί γιοι και κόρες, όπως η Ανδρομέδα, η Ιφιγένεια, ο Αγαμέμνων έφερε Δράκους στην πανοπλία του.
    Χαρακτηριστικό που συναντάμε και στην Παλαιά Διαθήκη με τις αναγκαστικές θυσίες των παιδιών από τον Γιάχβε μέχρι τον Βάαλ και τον Μολώχ στους σημιτικούς λαούς.
    Τροίες έχουμε πολλές στην περιοχή του Ιλίου, πριν τον Οδυσσέα, μία Τροία καταστρέφει ο Ηρακλής και σώζει την Ησιόνη από τον δράκοντα.
    Κύνας Κύων Σίνα Κίνα Σιών Σινά Όρος, Σίνης ο ληστής, συγγενείς, ο ο παλαιός δράκος με τον καινό όφι που ήλθε να τον συμπληρώσει και όχι να καταλύσει τον νόμο του τραυλού Μου-ζα.
    Το γεγονός ότι τα ομηρικά έπη αρχίζουν και αναφέρονται σε ένα θνητό Οδυσσέα αποδεικνύουν ότι είναι νεότερα της δρακόντειας μυθολογίας. Ίσως η θεογονία του Ησιόδου να είναι πιο κοντά στην Παλαιά Ιστορία, γιατί στον Ησίοδο έχουμε την θεογονία, την ανταρσία του Προμηθέα, την κατασκευή του ανθρώπου από τον Ήφαιστο της Πανδώρας, τον Πυγμαλίωνα την δημιουργία των πέτρινων ανθρώπων του Δευκαλίωνα και της Πύρρας και φυσικά τον κατακλυσμό, πνιγμό από νερό.
    Το γεγονός ότι ο Παπαρρηγόπουλος συρράπτει όλη την ελληνική ιστορία και τόσο πολλά γεγονότα παλαιότερων συγγραφέων σε δύο μεγάλους τόμους δεν σημαίνει ότι είναι «πολλοί» ακόμη και αν ασπάζεται την ελληνοχριστιανική εκδοχή.
    Ο Όμηρος κρατάει αποστάσεις από τους θεούς, δεν τους εμπιστεύεται και όχι άδικα. Ο Οδυσσέα είναι Ατλαντίδης, αφού είναι δισέγγονος του Ερμή και προηγείται του Έλληνος που μόλις έχει αρχίσει να σχηματίζεται με κέντρο την αρχέγονη Ήπειρο και την Θεσσαλία του ημίθεου Αχιλλέα. Τον μετασχηματίζει μέσω του ομηρικού λόγου και νου.
    Η Ιλιάδα αναφέρεται σε έναν ημίθεο και η Οδύσσεια σε ένα θνητό με ανεπτυγμένο νοητικό.
    Οι Άτλαντες, ο Άτλας, ήταν πριν τους Έλληνες, παλαιότερος, αυτό λέει η ελληνική μυθολογία. Και Τρώες και Αχαιοί είναι ατλαντικά πελασγικά φύλα.
    Ατλας είναι και ο σπόνδυλος που κρατάει το κεφάλι. Μπορεί να ήταν κάποια πρωταρχική ήπειρο Σαμπάλα ή Αγκάθα στην Λεμουρία, αιθερική ή στην υπερβόρεια Θούλη.
    Μετά έγινε Τούλα στο Μεξικό με κατάληξη τοπωνυμίων τλαν και με τους Άτλαντες να περπατούν τα βράδια κάτω από το νυχτερινό ουρανό, όμως ο Πλάτωνας μιλάει για ένα νησί που καταποντίζεται πριν από 12.000 χρόνια στο μισό Ενιαυτό.
    Ο Τεν Μάρες , ναγουάλ της Ν. Αφρικής θεοσοφιστής, ως Δράκος Λύκος ομιλεί για μία Ατλαντίδα Ποσειδωνία 800.000 ενός εκατομμυρίου ετών. Σίγουρα κάτι θα ξέρει γιατί την γνώση του δράκοντα κατέχει και η Κίνα να φλερτάρει πια εμφανώς με όλη την Αφρική και όλα τα λιμάνια του κόσμου που ετοιμάζεται να καταπιεί σε δρακόντεια τακτική.
    Ο Ποσειδώνας καταδιώκει τον Οδυσσέα γιατί τυφλώνει τον γιο του τον Πολύφημο. Ο Πολύφημος αθέμιστος υιός έχει πρόβατα, είναι ποιμένας βοσκός και έχει γάλατα και τυριά που φτιάχνει από αυτά τα πρόβατα που τον υπακούουν τυφλά σαν αφέντη κύριο τους και τον βλέπουν τον θεωρούν σαν Θεό ψηλό κοιτάζοντας τον από κάτω σε μια σπηλιά.
    Το γέρας είναι το βραβείο και ίσως είναι τα γηρατειά, το βραβείο που δίνει ο κανίβαλος Κύκλωπας σε αυτόν θα τον φάει τελευταίο και στην ώρα του.
    Θεός σημαίνει και τρέχω και το φως θεός τρέχει κινείται με μεγάλη ταχύτητα .
    Η κίνηση έχει τρεις ιδιότητες την παρορμητική και σταθερή και την μεταβλητή.
    Αυτή είναι η Αγία Τριάς της θεϊκής κίνησης συνείδησης και νοημοσύνης και θαρρώ πως είναι αρκετή σε ουδέτερη θηλυκή και αρσενική πολωμένη ενέργεια κινητική αλλά, απρόσωπη.
    Χωρίς νοσηρά συναισθήματα αγάπης μίσους τιμωρίας εκδίκησης φόβου κλπ. που δεν υπάρχουν σε κανένα θεό, ανθρώπινα κατασκευάσματα διαταραγμένου νοητικού.
    Ναι, παρθενογένεση, πρέπει να είχαμε την Εποχή της Παρθένου πριν τον Λέοντα αβιογένεση
    αμινοξέων πρωτεΐνων, από τα νουκλεϊκά οξέα.
    Τίποτα δεν πιο τρομακτικό από ένα απρόσωπο σύμπαν που μας κοιτάζει αδυσώπητα, αλλά θα πρέπει να αντέξουμε με αξιοπρέπεια και να του ανταποδώσουμε τη ματιά.
    Αστραία

  14. Παράθεμα: Ομηρίζοντας….. | Η Παρέα

Έσσετ’ ήμαρ